🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانگ الالهی

(ثبت: 3804) فروردین 19, 1396 

عاشقش بودم ، فریبم داده است

تیغ را دستِ رقیبم داده است

باورش کردم ،مرا باورنداشت

ره به شیبِ نا شکیبم داده است

دختروسواسه یِ خنّاس ، باز

گاهِ گندم برگِ سیبم داده است

میخ کوبم کرده برنفسِ خودش

کارِ جبری نا نجیبم داده است

گشته ام بازیچه ی بازار او

نام وناموسی غریبم داده است

روی سرخم تیره ، بختم تیره تر

روزگاری بس عجیبم داده است

چشم ها راشست ودل را مُهر زد

گوشِ ضدِ عندلیبم داده است

دیرشد با نگِ  الالهی زدن

بُرده  الله و صلیبم داده است