🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدون رودرواسی

(ثبت: 254566) دی 15, 1401 
بدون رودرواسی

 

می گم تو خیلی خاصی ، بدون رودرواسی
دائی که نه برادر ، یه دوست ، یه همکلاسی

یادت میاد مصطفی ، اون جمع بچگی رو
من و سحر ، سید جواد ، تو ، آنیتا عباسی

یادت میاد درجزین ، تو آب گُل رودبار
آتیش بازی ، آب تنی ، عشق و حال راس راسی

تابستونا سرظهر ، خاک بازی تو خرابه
جنگ پسر دخترا ، بدون هیچ هراسی

فکرهای سادمون رو با یک نگاه می گفتیم
بدون هیچ کلامی ، بدون هیچ تماسی

یادش بخیر اون روزا ، وقتی شلوغ می کردیم
گاهی کتک می خوردیم ، با چوب جالباسی

قبیله بازی هامون ، اِندِ شلوغ بازی بود
سر و صدامون می کرد ، بزرگترارو عاصی

خیلی دلم تنگ شده ، برای بچگی ها
برای اون روزا که ، بودیم بی رودرواسی

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
شهریور ماه 89
*
تقدیم به دائی ، دوست و برادر خوبم سید مصطفی حسین زاده
همچنین هم بازی های کودکی من
سید جواد حقیقت حسینی
سحر سعدالدین
آنیتا عباسی

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    دی 15, 1401

    سلام و درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا ست

    در این اثر نستالژیک که خاطرات خوب کودکی و شیرینی آن را به تماشا گزارده است دلنشین و خاطره بر انگیز ست

    چقدر با صفا بود آن دوران

    شور و حال کودکی بر نگردد دریغا

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      خدا را شکر که این دست نوشته مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      نگاه پر مهر شما همواره گرما بخش وجودم بوده است . و این باعث افتخار من است .
      دست بوس شما شبگرد

  2. طارق خراسانی

    دی 15, 1401

    سلام شبگر عزیزم

    زیباست
    مبارک دایی جان عزیز

    در پناه 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      سپاس از شما که نگاه پر مهری به دست نوشته های بنده دارید.
      دست بوس شما شبگرد

  3. آنیتا عباسی

    دی 15, 1401

    محمد جان سلام
    کیف کردم ، رفتم به اون قدیم ندیما …. چه خوب گفتی چه روزای خوبی بود بدون رودروایسی همه چی عالی بود …. لذت بردم ازین شعر مثل همه شعرات ❤️❤️❤️❤️

  4. سلام محمد جان. واقعا عالی بود رفتم تو حال و هوای بچگی. خدا را شاکرم که دوباره مرا به شهر سمنان که دوران کودکیم را با هم خاطره ساختیم برگرداند.

  5. سلام و درود و خدا قوت

  6. درود جناب شرعی
    زیبا بود
    باغ زردآلو درخت توت چای تازه دم
    عشق و احساس و صفای کودکی یادش بخیر 🌷🌷

    • ادیب فرهیخته
      استاد ارجمند
      سپاس از بذل محبت شما
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شد .
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا