🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بد دور و زمانه ای است، بد

(ثبت: 240641) تیر 27, 1400 

تو قد می کشی
و سایه ام با من آه می کشد
این واقعه هر روز تکرار می شود
و تو هرگز به این باور نخواهی رسید که
گربه ها تنها به من پوزخند می زنند.
بد دور و زمانه ای است، بد
همین دیروز
بازیگوش ترین بزغاله ی این روستا را
که با سُمّ اسب چموش کدخدا به کارد آمده بود
در کشتارگاهِ شهر به دار آویختند.
و تو با همان کالسکه ای به تماشای برج ایفل رفتی
که همان اسب چموش آن را به دنبال خود می کشید.
و من پر از این دلهره
که مبادا سُم آن اسب چموش،
برج ایفل را بر سرت خراب کند،
با سایه ام آه کشیدم
و گربه ها به کار همیشگی شان مشغول شدند.
بد دور و زمانه ای است، بد!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1400

    سلام و درود و ارادت
    شعر سپید هم می سراید؟!

    • سلام علیکم حضرت دوست.
      در همه ی قالب ها تقریبا طبع آزموده ام.

  2. فریبا نوری

    تیر 29, 1400

    و من پر از این دلهره
    که مبادا سُم آن اسب چموش،
    برج ایفل را بر سرت خراب کند،
    با سایه ام آه کشیدم.

    درودها 🌷🌷🌷🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا