🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برآورده کن، آرزویم را…

(ثبت: 217311) آبان 12, 1398 

خسته ام
از بس نمی بینمت!
بیا، باز نطفه یِ نگاهت را
بر حریرِ نگاهم بپاش
دستانم را بغل کن
و در باد
مثلِ ماهی در آغوش آب
با بوسه هایم برقص
و مرا از آواره گی،
از مزه ی تلخِ بی کسی
که در سراشیبیِ زبانم
در فصل فرجام می غلتد
دور کن
بیا
تا قافله یِ دلم
در کرانه یِ خوشبختیِ دستانِ تو
طعمِ یاس سفید را بدهد
آنگاه ببین
چطور، سرَ می بُرم
آرزوهایم را…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    ” دستانم را

    بغل کن

    در باد

    مثلِ ماهی

    در آغوش آب ”

    درود آقای نعمت پور
    چه تغییر چشم گیری
    آفرین
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر و موفق .

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 14, 1398

      درودها
      ممنونم که مثل همیشه صمیمی
      و مهربان حضور داشتی
      و سرافراز فرمودید
      🌺🌺🌺🌺

  2. اسفند 1, 1399

    درود برشما آقای نعمت پور بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا