🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای از تو نوشتن بهانه کم بوده است

(ثبت: 1351) اردیبهشت 10, 1395 
برای از تو نوشتن بهانه کم بوده است

همیشه سهم من از خنده هات غم بوده است
تمام بغض دلم قسمت قلم بوده است

همیشه انگل هر باغ از خود باغ است 
همیشه دشمن ما دوست هم بوده است

زمانه فرصت بسیار می دهد بر باد 
اگرچه وحشت طوفان سپیده دم بوده است

هر آنکه آمده از هر مسیر ، خواهد رفت 
همیشه قصه تقدیر، بد قدم بوده است

وفا نکرده به آدم بهشت هم حتا
همیشه خصلت این خاکدان عدم بوده است

از این زمین طمع دوستی نباید کرد 
همیشه آخر هر دوستی ستم بوده است

مسیر رود رفاقت همیشه دریا نیست 
زمان همیشه در این شهر مغتنم بوده است

نوشته ای که قلم را کمی برقصانم 
برای از تو نوشتن بهانه کم بوده است

ببخش حضرت آئینه حال من ابری ست 
همیشه همسفر من فقط دلم بوده است 
جابر ترمک