🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد…

(ثبت: 1347) اردیبهشت 9, 1395 

از من عبور می کنی از روزهای خوب

شبها مگر ستاره نبودیم خانه را!

ای ماهِ سر به خاک که غربت نشسته ای

برگرد راهِ رفته یِ این آشیانه را

برگرد در تلالو خورشیدِ چشمِ تو

پا گیرد این ستاره ی در خون تپیده باز

برگرد حوضِ چشمِ مرا خیسِ آب کن

چشمِ مرا غمت به تلاطم کشیده باز

زانو بغل گرفته دلم، ناله می کند

خون می خورم که رفعِ عطش کرده باشَمَش

چون یاکریم طوقِ غمت رویِ گردنم

این یادگاری است و به جان دوست دارمَش

ارغوان