🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض دارد سر راه نفسم می گیرد

(ثبت: 2438) شهریور 22, 1395 

بغض دارد ســــر راه هوسم می گیرد
طعم شب شوق مرا از قفسم می گیرد

آرش خسته ی طبعم بچکان تیرت را 
بغض ، احساس مــرا از ارسم می گیرد

عابر کـــــــوچه ی تنهایی من زود بیا 
غم نشسته است و دارد نفسم می گیرد

کرکس زشت سیاهی زده بر خلوت من 
باغ را از همــه ی کار و کسم می گیرد

مانده ام توی خودم زنده شوم یا نشوم 
بغض دارد ســــــر راه نفسم می گیرد