🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 262765) مرداد 17, 1402 

 

من و این بغض گرانِ تا به ابد پا برجا
می کشد باز هر سوی کنارم ، هرجا

غم دگر یار شده با دل مجنون صفتم
قدمی دور شوم گویدم ای یار کجا ؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 17, 1402

    درود بر شما🌹

  2. مهرداد مانا

    مرداد 18, 1402

    بغضت را نبینم رفیق ..

  3. مهدی سیدحسینی

    مرداد 22, 1402

    درود مجدد 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا