🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1395

    سلام و درود بی حد 

    سال نو مبارک

    لطفا نريز!

    قطره ى شفاف بيقرار

    اين چشمها نماد غرورند!

    درك كن!

    در پناه خدا شاد زی . …………………

  2. محمدحسین پژوهنده

    فروردین 22, 1395

    بسشیسالر زیبا خانم آرامش. احسنت. در عین کوتاهی پرمعناست. 

  3. سحر جهانی

    فروردین 22, 1395

    احسنت خانم آرامش 

     

  4. مينا امينی

    فروردین 22, 1395

    عالیه

    مانا باشید و موفق 

  5. زهره خسروی

    فروردین 22, 1395

    سلام غزل بانوی مهربان

    کوتاه پر احساسی ست

    استفاده کردم

  6. مرجان مطلق

    فروردین 22, 1395

    چشم هایت پر نور

    و وجودت سلامت

    سلام بانو

    دستمریزاد

  7. سید جواد جزایری

    فروردین 22, 1395

    سلام خانم آرامش

    از این تصویر سازی زیبای تان لذت بردم

    موید باشید

  8. سوگند صفا

    فروردین 22, 1395

    سلام ملکه شعر پاک…

    به به

    خانوم آرامش شما محشرین…

    خیلی قسنگ بود حقیقتا…….

    نویسا باشین

    یاحق

  9. زهرا حقیقی

    فروردین 23, 1395

    سلام و عرض ادب

    بسیار زیبا.

    موفق باشید

  10. نگار حسن زاده

    فروردین 23, 1395

    سلام ملکه خوب پاک

    بسیار عالی بود مانند همیشه

    درود بر شما

    موفق و پیروز باشید

  11. رضا محمدصالحی

    فروردین 23, 1395

    با اشک سخن گفته ای از روی غرور 

    آرامش من اشک ز چشمان تو دور 

    سلام و درود بانو آرامش گرامی 

    بسیار زیبا …. ایماژگرایی قشنگی داشت 

  12. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1396

    درود بر شما بانو آرامش گرامی

    زیبا و دلنواز سرودید

  13. Raad

    مهر 14, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا