🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغلم کن

(ثبت: 225964) اردیبهشت 10, 1399 

 

از دوری تو دل شده حیران ،   بغلم  کن
آشوبم   و  دلواپس  و  گریان    بغلم  کن

از  راه  بِرس  سَر  زده  چون   ابر   بهاری
با   بارش  هر   قطره‌ی   باران  بغلم  کن!

من  مالِ  تواَم   تا  اَبد   الْدَهر ،  همیشه
در  خلوت  و  در  جمعِ  رقیبان  بغلم  کن

سخت‌است جُدایی بخدا از تو و چَشمت
مستی کن و بی فاصله، یک‌آن بغلم کن

من صَخره‌ی سنگی‌ و تو آن موجِ‌ خروشان
دستی  به تنِ خسته و… آسان  بغلم کن

وقتی قلم  و  قافیه  و  عشق  مُهیاست
ای  بانی  هر شعر  پریشان   بغلم کن

من سخت طلبکار توام ای بت مغرور
نَشمار   چه  اندازه ….! فراوان  بغلم  کن

احساسی‌ام‌ و اهل همین کوچه‌ی بُن‌بَست
بشکن قرق شهر و خیابان بغلم کن

✍ #بهاره_کیانی_قلعه_سردی
‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1399

    درودتان

    بسیار زیباست 🌹

    در پتاه خدا 🌹🌹🌹

  2. امیر اصلانی

    اردیبهشت 11, 1399

    غزل زیبایتان را با موسیقی متن ترانه معروف بغلم کن در ذهنم مرور کردم
    اگر احمدرضا نبی زاده ترانه را با ابیات شما می خواند کار موفق تری ارائه می کرد
    👏👌

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها بانو
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. علیرضا رستمی

    خرداد 3, 1399

    درودها… زیباست… رگه های زیبایی در این شعر بود و خیلی خیلی استادانه

    قلمت مانا 🌱🌷

  5. مرداد 25, 1399

    قشنگ و ارام بخش زیبا قلمتون سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا