🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بن بست…..

(ثبت: 219533) آذر 26, 1398 
بن بست…..

در کوچه ی بن بست دلت بسته و گیرم
ای کاش نمی کـرد عوض عشق، مسیرم

جا کـرده ام اینجا ته این چاه که روزی
یا زمـــــــزم وصلت بچشم یا که بمیرم

بیــــــزار ترین آدم این خاک منــــم من
بعد از تو بدان ای همه ام از همه سیرم

آرام به من دست بزن تا کــــــه نریــزم
از مرحمت سنگ غمت خـــرد و خمیرم

هرچند شدم در طلب عشق تو مغلـوب
از من نطلب تا کــــــه شکستم بپذیـرم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 26, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آذر 26, 1398

    خوش بحالشون که جز او کسی رو دوست ندارید

    درود بر شما جناب علیخانی گرانقدر

    شور انگیز سرودید

    لذت بردم

    درود هاااااا

    💐🌿🍃🙏👏👏👏👏

  3. بیــــــزار ترین آدم این خاک منــــم من

    چرا بیزار استاد عزیز

    روح بلندتان را می ستاییم

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌸

    طنز اجتماعی (تک بیتی )

    گله از روز کنی با ،زاری
    مگر امروز شدی بازاری

    بازاریان گله از روزگار می کنند

    چه کنیم ؟؟؟

    ولی اله بایبوردی

    🍃🍃💐🍃🍃🌈

  4. مينا امينی

    آذر 26, 1398

    “از مرحمت سنگ غمت خـــرد و خمیرم”

    قلمتان همواره سبز

    مانا باشید به مهر💐

  5. علی معصومی

    آذر 26, 1398

    درود و ارادت
    جناب علیخانی نازنین
    رقص قلمت ترانه تر باد
    بر خامه دل قند و شکر باد

    ….و ادبیاتی بداهه تقدیم

    گر نغمه ی مارا به در و دشت شنیدی
    هم صحبت نی گشته همآوای نفیرم

    در جاده ی دلواپسی خویش بمانم
    با باد صبا همسفر مشک و عبیرم

    🌺🌸🌺🌸

  6. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود مجدد
    شاعر گرانقدر جناب آقای علیخانی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا