🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به روز حَشر که رَمزِ نجاتِ من این است

(ثبت: 3352) بهمن 23, 1395 
به روز حَشر که رَمزِ نجاتِ من این است

مناسبتی بر نمایش این اثر نیست ، صرفاً جهت ثبت در وبسایت ارایه شده است

دوباره صحبت عشق است و شورِ عرفانم
دوباره دل چه به یادت! به سوگ، چشمانم

کمر به قتل تو بستند همنشینانی
چگونه آن دو سه تن را، زِ خادمان خوانم؟

کبوتری به حَرَم جانِ من بوَد آقا
به صحنِ پاکِ تو پرواز می کند، جانم

تو پادشاه خراسان ؟ نه ، شاهِ ایرانی
کسی بجز تو نباشد امیر و سلطانم

به شاعرانه ترین نغمه ها ی این گردون
به جانِ آهوی از مرگ رَسته، می دانم

به روز حَشر که رَمزِ نجاتِ من این است:
«غلامِ دَرگهِ ماهِ تو، در خراسانم»

12 آبان 1392 طارق خراسانی