🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به نام تو همه ى لحظه ها مبارك باد

(ثبت: 3696) اسفند 29, 1395 
به نام تو همه ى لحظه ها مبارك باد

هواى تازه ى نوروز سينه ها را شُست
نفس كشيد دوباره بهارِ شــــب بـوهـــا
به دستِ ساقى رقصانِ فصلها انداخت
شراب در قدحِ انتظار شــــب بوهــــا

چهار فصـــل پر از رنگهاى تكرارى
گذشت از تنِ همواره بيــــقرارِ زمين
دوباره اولِ سالِ جديد، پيدا كــــرد
بهار، تازگى اش را به اعتبارِ زمين

دل من از همه ى سالها رهــــــاتر بود
اگرچه ماهىِ تُنـــگِ بـــــلورى ام بودم
به عشقِ نيـــلىِ آغوشِ گرمِ اقيـــــانوس
هنوز صاحبِ گنـــــجِ صبورى ام بودم

بهار فرصتِ احساس مهربانىِ توست
تمامِ زندگى من بـــــهارپــــرور بـــــود
نه روى سالِ جديدى حساب وا كردم
نه سالِ كهنه برايم عـــــــذاب آور بود

مَنى كه هر سحرم روزِ نوست،مى دانم
به نازِ نغمه ى نوروز دل نبـــــــايد داد
براى من همه ى روزها تماشايــــيست
به نام تو همه ى لحظه ها مبــــارك باد

مرا كه زمزمه مى كرد آيه هاى بهار
ميانِ آبىِ لطفِ تو هفت سين چيدم
به سبزه هاى درخشانِ عاشقِ رويِش
سلام كردم و آهسته آب پاشيــــــدم

كنارِ سرخىِ سيبِ حضورِ مخملى ات
دلِ طلايىِ شمعى سپيد، روشن ماند…
به روىِ ساتَنِ زيباى آسمانى رنـــــگ

ســــــكــــــوت….

سبز ترين سينِ سفره ى من مانـــــد…

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1396

    مَنى كه هر سحرم روزِ نوست،مى دانم
    به نازِ نغمه ى نوروز دل نبـــــــايد داد
    براى من همه ى روزها تماشايــــيست
    به نام تو همه ى لحظه ها مبــــارك باد

    سلام و درود بر غزل مهربان

    بی نظیری ات را  اشعار زیبایت به اثبات می رساند.

    سال نو مبارک

    در پناه خدا

  2. معصومه عرفانی

    فروردین 2, 1396

     سلام

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    همه روزتون بهاری

  3. جلال پورسلیمانی

    فروردین 2, 1396

    سلام

    مثل همیشه زیبا و خیال انگیز به زیبایی بهار
    بهار بر شما و خانواده محترمتان مبارکباد

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 2, 1396

    درود بر شما خانم آرامش

    بهاران مبارک باد

  5. مسعود رستمزاد

    فروردین 3, 1396

    درود و احسنت

    سال نومبارک

  6. مينا امينی

    فروردین 6, 1396

    درودها مهربانو

    زیبا بود

    سال نومبارک

    با آرزوی بهترین ها

  7. جواد مهدی پور

    فروردین 7, 1396

    درود بر بانوی غزل های پاک و ناب

    ضمن تبریک سال نو

    برایتان بهترین ها را آرزو مندم بانوی گرامی

    عالیه عالی ست مثل همیشه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا