🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه باران

(ثبت: 265026) آبان 4, 1402 

 

**بداهه**

 

آسمان دلت که گرفت
باران میشوم
و بر گونه های نمناکت فرود می آیم
تا اشکهایت را بشویم
و تو آن گاه “بوسه-باران” میشوی.

 

#م.ح.پژوهنده ۱۴۰۲/۸/۴(مشهد)
با الهام از: #علی_قاضی_نظام

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 4, 1402

    سلام استاد

    ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند برایم تداعی شد

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • ممنونم، استاد مایید شما، امید وار باران رحمت الاهی هستیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا