🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه

(ثبت: 227269) خرداد 17, 1399 
بوسه

 

پچ پچِ لبان تو
و نیم نگاهت سوی من
مرا می برد سوی آرزوهای خویش…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    خرداد 17, 1399

    این اثر با فاصله از چند اثر قبلی ، بسیار زیبا بود زیرا تصویر داشت و قابل لمس بود.
    بهره بردم نیز…
    درود بر شما

    • درود بر شما
      خیلی خوشحالم از حضور گرم و سبزتون
      زنده و برقرار باشید
      در پناه حق

  3. سپیده طالبی

    خرداد 17, 1399

    سپید زیبایی خواندم جناب نعمت پور گرامی
    درودتان باد🌺

    • درود بر شما
      شما بزرگوارید
      حضور سبزتان امید بخش و موثر است
      ممنونم که با مهر همراهی ام می کنید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا