🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا

(ثبت: 257086) اسفند 18, 1401 

 

افتاده زمـین به ناله و آه بیا
با خسته دلانِ منتـظر راه بیا
برگرد که زندگی‌ مبارک باشد
این‌ جمعه‌ تو را قسم‌ به‌ الله بیا

دلهـا شده آشـیانه ی جاه بیا
از باقیِ انـتـظـار کــوتـاه بیا
دنیا شده‌ غرق‌ در شبی‌ بی‌پایان
ای صاحبِ روزهای‌ دلخواه بیا

ای باعـثِ شوقِ مرده و زنده بیا
ای‌ رونقِ شـور و حالِ آینـده بیا
آنقـدر که‌ هست کم لیاقتهامان
عالم شد از انتـظار شرمـنده بیا

دنیا شده تیـره از غـم و دود بیا
بر آتش این‌ عطش تویی رود بیا
ما منتظرانِ جمـعه های فرجیم
ای‌ عشق تو را به مادرت زود بیا

از چشم زمانه اشک جاریست بیا
دلـها پُـرِ دردِ  بی قـراریـست بیا
این جمعه علاج بیقراری ها باش
زخـمِ غـمِ انـتظار کاریـسـت بیا

امیر بهنام    ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

🌸🌸 عیدتان مبارک 🌸🌸

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    یا مهدی
    سلام و درود و خدا قوت

    • امیر بهنام گل

      اسفند 18, 1401

      سلام و درود و سپاس😊🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر بهنام عزیز.درودها.عجب رباعیات فاخر و تأثیرگذار و دلربایی سروده اید.احسنت.

    • امیر بهنام گل

      اسفند 18, 1401

      درود و سپاس جناب کاشانی توفیق اجباری بود در بداهه گروهی،لطف دارید☺️🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 18, 1401

    درود بر شما
    میلاد حضرت بقیه الله الاعظم بر شما مبارک 🌹🌹

    • امیر بهنام گل

      اسفند 18, 1401

      درودو سپاس جناب حسینی عزیز همچنین☺️🙏🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  4. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 18, 1401

    ای صاحب روزهای دلخواه بیا
    احسنت بر شما و این قلم زرنگار
    🌺🌺🌺🌹🙏

    • امیر بهنام گل

      اسفند 18, 1401

      درودها بانوی ارجمند سپاسگزارم😊🙏🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  5. مسعود آزادبخت

    اسفند 18, 1401

    سلام و احترام ادیب گرانقدر
    درود بر شما
    به امید ظهور
    سبز باشید و ماندگار
    🌹🌹🌹

    • امیر بهنام گل

      اسفند 18, 1401

      درودو سپاس جناب آزادبخت گرامی ،انشاالله☺️🙏💐💐💐💐💐💐💐

      • مسعود آزادبخت

        اسفند 18, 1401

        آزادبخت هستم
        واضحه که این دو خیلی تفاوت دارند

        • امیر بهنام گل

          اسفند 22, 1401

          جناب آزادبخت عزیز ،🙏🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

      • امیر بهنام گل

        اسفند 22, 1401

        درود استاد جان عزیزید متشکرم☺️🙏🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  6. صفا یغمایی

    اسفند 18, 1401

    درودبرحضرت گل
    گل کاشتیدوازعطرآن فضای سایت را معطرکردید
    اجرتان باصاحب اثر.
    🌺🌺🌺

  7. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1401

    از چشم زمانه اشک جاریست بیا
    دلـها پُـرِ دردِ بی قـراریـست بیا

    این جمعه علاج بیقراری ها باش
    زخـمِ غـمِ انـتظار کاریـسـت بیا

    سلام بر امیر عزیزم

    بسیار عالی ست
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا