🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیخیال فردای من

(ثبت: 224686) اردیبهشت 13, 1399 

 

تو سرنوشت عشقِ ما

یکی باید بگیره، بغض چرا

یکی دیگه باید بیاد

بهت بگه دوست دارم، چرا

بی اختیار بهم بگو

دوسم داری یه بار

آسمون دلش میسوزه باز

ندارم اسمتتو، تو خونه ام چرا

بیخیالِ فردای من

که چی میاد به سرم، فردای من

یکم بغض و گریه

یه چند تا تماشاچی

که میگن، دیگه بسه گریه

شبها تا صبح بیدارم

خودت هم که خواب نداری

من زل زدم به آرزوهام

پس چرا، چشماتو من ندارم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا