🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تردید

(ثبت: 245590) اسفند 1, 1400 
تردید

 

وقتی
دل روی دستان صادق صبح
بهایش اندکست
تردید
زیر پوست می دود
که بدلست

#اکبر_رشنو

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 1, 1400

    سلام و درود
    روز و روزگارتان بخیر

  2. طارق خراسانی

    اسفند 1, 1400

    سلام. بر جناب رشنوی عزیز

    در عرصه ی روزگار پر درد
    دلهای بدل زیاد داریم

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  3. نسرین حسینی

    مرداد 7, 1401

    درودها برشما جناب رشنو عزیز وارجمند خجسته زادروزتون فرخنده 🌺🌺❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا