🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترکتازی_عشق

(ثبت: 3051) دی 14, 1395 

آه عشقش، در دل من ، یکه تازی می‌کند
آه با این قلب زخمی ، باز ، بازی می‌کند

گاه گاهی با نگاهی قلب ما را می‌برد
بانگاهی، غصه هارا، چاره سازی می‌کند

گاه اما من نمیدانم چرا این قبله گاه
خود زما روگیردو، او بی نمازی می‌کند!

من نمی‌دانم چه می‌خواهد ازین سرداب دل
کین چنین بااسب چشمان، تُرک تازی می‌کند

از همه در عالم واقع ، چه دلها برده است
ای دریغا  او چرا ،  با ما مجازی می‌کند !

بند بند این دل بیچاره را در نیمه شب
می خلد با تیغ مژگان، بندبازی می‌کند!

قلب ماجد نیمه شبها از خیال آن خیال
با همین تار حزینش ، تکنوازی می‌کند

 

ماجد

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 15, 1395

    بند بند این دل بیچاره را در نیمه شب
    می خلد با تیغ مژگان، بندبازی می‌کند!………

    سلام و عرض ادب
    خوشحالم که بعد از مدت ها دارم ازتون غزلی زیبا میخونم….
    این بیت بالایی رو خیلی دوست داشتم.
    مانا باشین و نویسا…
    یاحق ……گل گل گل

  2. فاطمه اکرمی

    دی 16, 1395

    سلام و درود مهربان 

    زیبا و دلنشین

    الهی هر روزتون لبریز از شادی باشه

    تا قلمتون رو بیشترو بهتر برقصونه

    از عشق نوشتن تمام صفحه رو زیباتر میکنه

    درود برادرم ماندگارباشید

  3.  سلام  و درود بر شما  نوشیدم از زلال اندیشه شما جناب  ماجد عزیز و  عزتمند باشی

     حضورتان را کمتر  مشاهده  می کنم در در دنیای  مجازی   انشا الله  که سالم و  با تراوت باشی

  4. مينا امينی

    دی 20, 1395

    درودها شاعر گرامی

    مانا باشید و موفق

  5. درود بر شما شاعر گرامی

    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا