🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصمیم!

(ثبت: 215561) مهر 9, 1398 

گرگی
در کمین نشسته!
و گوسفندان، سکوت کردند
بیچاره برّه ها…

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. درود گرامی
    ممنون از اشتراک گذاری
    🌺🌺🌺

    • درودها همشهری عزیز بانو یارعلی زاده
      از اینکه همواره میخوانی
      بی نهایت سپاسگزارم
      شاد و تندرست باشید

  2. گرگی
    در کمین نشسته!
    و گوسفندانی
    که سکوت کرده اند
    بیچاره برّه ها…

    … سلام گرامی ممنون که هرازگاه ما را شیون می کنی و روحت را از جسم خسته رها…

    • درودها
      چقدر خرسندم از میزبانی نگاه پر مهرتان
      هربار که می آِیی دلم را شاد می کنید
      شادزی

  3. سلام
    زیباست وپرمغز
    درودها…
    هیزم ترمی برد، گرگ گله ای که باچوپان برسررمه
    تبانی کرده بود… م. مهتاب

  4. درودها
    زیبایی در نگاه شماست
    سپاسگزارم از مکث زیباتون
    ممنونم از تقدیمی نابتان
    شادزی

  5. علی معصومی

    مهر 9, 1398

    سلام مرد خوب
    زمزمه هایت درای بیداری است
    اذهان خفته را
    در سبزه زاری از واژگان

    🌿🌷🌷🌷🌷

  6. درود بر شما

    ممنونم ازنگاه و توجه هموارت

    شاد و سلامت باشی
    در پناه حق

  7. سلام و درودتان باد بزرگوار

    و وای از گرگ های آدم خوار

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • درودها
      سپاسگزار مهرتانم
      لطفتان مستدام
      شاد باشید و تندرست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا