🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصورِ بوسه ها

(ثبت: 215663) مهر 11, 1398 

کاش
روی گونه ام
رُژ لبی
– مدام –
به قرمزی
لبان تو بود…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. سپاس
    و درودها جناب فتحی🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌺🌺🌺🌺

  3. جواد مهدی پور

    مهر 11, 1398

    این که خیلی خطر ناک است
    همه می فهمند

    خب دیگه …

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    جناب نعمت پور گرامی💐

    • درودها جناب مهدی پور
      خرسندم از دیدارتان
      ممنونم از نگاه پر مهرتان بر اشعار کوتاهم
      شاد باشید

  4. طارق خراسانی

    مهر 11, 1398

    سلام و درود

    اگه من هم سن شما را داشتم قطعا همین آرزو را از معشوقم داشتم
    عاشق باش پسرم‌که فقط از هستی همین را می توان خوب گرفت

    در پناه خدای عشق 👏❤️👏❤️👏🌿

    • درود جناب خراسانی
      سپاسگزارم از لطفتان
      و ممنونم از کلامتان
      عمر شیرینت بلند
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا