🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تماس

(ثبت: 3649) اسفند 25, 1395 

آن سوی این خطوط بلند

بلند نامعلوم

سرفه­ ایست

صدای گرفتۀ مردی

که «دوست دارم‌ات»

بغض می‌کنم

-لطفا بخند      

-می­ خندم

-مواظب خودت باش

-هستم

-به دیدن­ ام بیا

-می‌آیم

 

آنسوی این خطوط بلند

بلند نامعلوم

سرفه‌ای است

صدای گرفته مردی

که دوست دارم‌اش.

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 26, 1395

    درود بر بانو نوری گرانقدر

    عالی ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید

    پشاپش  سال نو مبارک

  2. محسن افشارنادری

    اسفند 26, 1395

    درود بر شما خانم نوری گرامی 

    بسیار زیبا و قابل تامل

  3. طارق خراسانی

    اسفند 26, 1395

    سلام و درود برشبعر گرانمهر پاک

    دوست داشتن را باور کنید من هم دوست دارم.

    کاش همه عاشق هم بودند و مهربانی قانون زیست…

    سال نو پیشاپیش مبارک

    در پناه خدا

  4. عبدل وهاب (خزان)

    اسفند 27, 1395

    سلام زیبا خواندم و با احساس 

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 27, 1395

    درود بر شما

  6. امید محبی (راد)

    فروردین 25, 1396

    زیبا ئ با احساس

    درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا