🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 267314) بهمن 8, 1402 

 

تو چه خوب می فهمی
معنی فاصله را
معنی غربت و تنهایی را
طعم رسوایی را

وسعت فاصله یِ دست من و دست تو را
باد معنی می کرد
و چه شیوا و بلیغ
مثل یک شعر بلند
مثل احساس خداوندی تو
مثل احساس به بند بودن من
مثل تنهایی تو
مثل تنهایی من

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    بهمن 8, 1402

    وسعت فاصله یِ دست من و دست تو را
    باد معنی می کرد
    و چه شیوا و بلیغ
    مثل یک شعر بلند

    درود جناب شبگرد گرانقدر .
    🌷🌿🌷

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      سلام و درود
      دیرگاهی است قلم فرسایی های بنده را به مهر خوانده اید . آنچه به اشتراک گذاشتم تحت عنوان سایر بود چون به لحاظ ادبی قالبی برایش متصور نیستم اما از نگاه حقیر هر نوشته ای که حسی را به اشتراک بگذارد ارزش نوشتن و خوانده شدن به عنوان متنی ادبی را دارد .
      حال اینکه مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است موجب شادی و دلگرمی است .
      سپاس از این همه لطف

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا