🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنها

(ثبت: 243356) آذر 16, 1400 
تنها

 

من
غمگین‌ترین شعر جهانم
که روی لبم
هیچ بوسه‌ای نیفتاد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 16, 1400

    🌹🌹🌹

  2. احسنت🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 17, 1400

    سلام

    نه تنها شعر زیبایت،
    بلکه دست و قلمت را نیز می بوسم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • درود جناب خراسانی
      سپاسگزارم از مهر و لطف‌تان
      در پناه حق💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا