🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو از تبار بهاری که سبز می بینی …

(ثبت: 641) بهمن 6, 1394 
تو از تبار بهاری که سبز می بینی …

تو از تبار بهاری که سبـــــــــــز می بینی 
بهار شعـــــــــــــــــر مرا از مدار پائینی 

به یک غزل دل تنگم هوا کنـــــــــد گل را 
درست بین همین شعر هـــــــــــای آئینی 

تو از میان غزل هــــــــای من بدون درنگ 
کدام خوشه ی گنــــــــــدم نگار می چینی 

کلاس درس نگاه تو مـــــذهب عشق است 
نیاز نیست بفهمد معلـــــــــــــــــم دینی

چقدر صورت تو توی آسمان صـــاف است 
مگر تو ماه بلنـــــــــدی که دیر بنشینی!؟ 

پرنده ها به تو دل داده انــــــــد در تن باغ 
تو ای عصاره ی باران چقـــــــدر غمگینی؟ 
جابر ترمک