🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ثانیه‌های جان دار

(ثبت: 235103) دی 12, 1399 
ثانیه‌های جان دار

ما فریاد می‌زدیم

یکی آن طرف‌تر، می خندید

صدای خنده می‌آمد

صدای فریاد نمی‌رفت

ما برای چه فریاد می‌زدیم؟

وقتی صدا نمی‌رفت…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فــریاد دل ز آسمــان فـراتر است

    بیدل به خنــده فرد دیگـــر است

    فــریاد دل اگــر چه بیصــداست

    از غــرش مهیبی کــه بر تـر است

    محمد رضای من بدل خوش باش

    دل در بـرت کـه کانــی از زر است

    فــــریاد شوق به آسمـان بر کش

    پاســخ شنیدن از هنـــر ور است

    باشد تو هــم بخند زمانه میخندد

    احسنت .ترا به آنچـه در سر است

    محمد رضای گرامی .

    آفرین .

    سلامت باشی .

    . درود.

  2. درودها بر شما
    ممنونم که صمیمانه می خوانید و می شنوید مرا
    سپاسگزارم بزرگوار از تقدیمی تان
    تندرست باشید
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا