🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان بخش بهاران

(ثبت: 266807) دی 17, 1402 

 

ای لعلِ تو شِکر شِکن و شَهد شِکر ریز
ساغر زِ شراب لب لعلت شده لبریز

سر پنجه یِ مطرب به زه بسته یِ تار است
یا از سر زلف سیَهَت گشته طرب خیز

تو غُنچه یِ نو رسته یِ باغ دل مایی
شور و شعفی باز بهار گونه برانگیز

عیسی نفسی ای گل مریم که زِ عِطرَت
جان بخش بهاران شده ای در شب پاییز

شبگرد ببین جلوه یِ روی مَه او را
در آیینه یِ جام و به دامان وی آویز

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا