🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنون

(ثبت: 264296) مهر 9, 1402 

 

امشب که نگاهم زِ غَمِ هجر تو خون است
در سینه دل دلشده ام مست جنون است

فریاد زِ بیداد زمانه که در اینجا
فرهاد وشی خفته و غرقابه یِ خون است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. مهرداد مانا

    مهر 9, 1402

    فکر کنم هرکه در دام شیرین بیفته ، سزایش همان غرقاب در خون شدن است

    • مهرداد جان مانا
      خوشحالم که تو خواننده یِ شعرم بودی
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

  2. سلیم حمادی

    مهر 9, 1402

    برادر عزیزم شبگرد
    سروده زیبایی بود ولی دوست داشتم ادامه داشته باشد بنظرم درباب هجران حرف برای گفتن زیاداست و شبگرد عاشق هم قطعا داغ هجران کشیده است
    یا حق،🌹🌹

    • دوست خوب
      یار وفادار
      سلیم جان حمادی
      به مهر خواندی و زیبا دیدی
      لایق این همه محبت نیستم
      سپاس و سپاس

  3. طارق خراسانی

    مهر 9, 1402

    سلام بر عزیز جان
    جناب شبگرد

    کمی بیشتر به این اثر بپردازید

    در پناه خدا🌿

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      سپاس از توجه شما
      سعی بر آن می کنم تا قوی تر شود
      دست بوس شما هستم

  4. فیروزه سمیعی

    مهر 9, 1402

    درودتان باد استاد شبگرد ادیب گرانمهر 🌞
    بسیار زیبا و تاثیرگذار سروده اید و ارجمند 🌺🍀🌸💐🍃🌹
    زنده باد 👏👏👏💯💯💯🌸🌟
    حظ وافر بردم 🍀🌺🌹

    پاینده باشید و سرفراز مانید و هماره نویسا
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • مهر بانوی سرزمینم
      شاعر فرهیخته
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      هر چند می دانم به مهر می خوانید .
      سپاس از بذل محبت شما

  5. معین حجت

    مهر 9, 1402

    درود و دستمریزاد جناب شرعی 👏👏👏💐💐💐

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرهیخته
      مشق عشق کرده ام
      شما زیبا خوانده اید
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

  6. علی معصومی

    مهر 9, 1402

    این سینه داغون شده ام نست جنون است
    ♤♤♤♤
    درودها بر شما
    🌹🌿🌹🌿🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا