🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 #جنگ

(ثبت: 246141) اسفند 21, 1400 
#جنگ

 

بگذار زیبایی را معنا کنم
جنگی نباشد
آسمان؛ گنجشک‌ها را ببیند
شهر؛ بوسه‌ها را
و بهار؛ رنگِ سبز را…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 21, 1400

    🌻💐🌹🌻💐🌹🌻

  2. فریبا نوری

    اسفند 21, 1400

    درود جناب نعمت پور گرانقدر

    🌷🌷🌷

  3. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    درودها همشهری 👏👏👏

  4. فاضله هاشمی

    اسفند 25, 1400

    سلام و درودبسیار زیباست🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا