🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جه‌ماڵی تۆ

(ثبت: 236998) فروردین 3, 1400 

 

جه‌ماڵی تۆ پڕ له ژانه،
رێشه دڵیان
— ئه‌و پیاوه‌کانی وا تۆیان دیه‌ی!

له ئێش ئیشق تۆ،
— یان ئه‌مرن،،،
یان که شایه‌ر!!!

∞ برگردان فارسی:

زیبایی‌ات دردناک است،
زخمی بر دل دارند
— مردهایی که تو را دیده‌اند!

از درد عشق تو،
— یا می‌میرند،،،
یا که شاعر!!!

سه‌ئید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. لیلا طیبی

    فروردین 4, 1400

    احسنت جناب فلاحی

    عالی بود

  2. حسین شیرکوند

    فروردین 4, 1400

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا