🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانی

(ثبت: 234590) آذر 26, 1399 
جوانی

 

جان من
یکی یقه‌ی پاییز را بگیرد
کجا می‌برد این رنگ‌ها را؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 26, 1399

    🌺🌻🌹🌼🌷🌸💐

    • درودها بر شما
      ممنونم که خواندید مرا
      تندرست باشید
      🌹🌹🌹

  2. امیر اصلانی

    آذر 26, 1399

    درودها جناب نعمت پور
    مهم ترین چیزی که شعر را شعر می کند
    اثر گذاری عاطفی بر مخاطب است
    که کوتاه موجز و مختصر شما به خوبی از عهده آن بر آمد
    این اثرتان از فرصت انتخاب عنوان شعر هم جهت انتقال پیام
    به نحو عالی بهره برده است
    👌👏🙏

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 29, 1399

      درود بر شما
      چقدر خوشحالم از بودن و همراهی تان
      بابت کلام پر مهر و انرژی خوبی هم که دادید
      سپاسگزارم
      در پناه حق
      🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا