🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جیزم کن!

(ثبت: 480) دی 12, 1394 

یــارا! بــه جهاز عشــق تجهیزم کن

بــا شیــر نـــر هـوس گلاویزم کن

گر شیطنتی به غفلت از من سر زد

بــا گل گل آتــش لبت جیزم کن!