🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حال من زارتر از مجنون است

(ثبت: 265020) آبان 4, 1402 

 

آسمان!
این چه هوایی ست که در سر داری
ابر چشمانت اگر پربار است
اگر از اوج غم امشب به سرم می باری
جام حیرانی این دریا را
چشم بارانی ِ من پر کرده
کاسه ی سرخ شقایق ها را
اشک ویرانی ِ من پر کرده
مثل نیلوفر مردابم من
پای در آب و دلم حسرت خشکی دارد
هر زمان منتظرم میر غضب در حمام
تیغ را بر رگ من بگذارد
لنج گم گشته ی راه بندر
بی امان می رقصد
زلف طوفان زده ی هر ساحل
در فغان می رقصد
سوده سنگی ست دلم صاف تر از آیینه
که به سرپنجه ی امواج خروشان خون است
وَ در آغوش عطش غلت زنان می گرید
حال من زارتر از مجنون است

 

عادل دانشی آبان 1402

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 4, 1402

    سلام جناب عادل دانشی گرانمهر

    بسیار زیباست
    آفرین

    دعا می کنم در پناه خدا دل مهربان چون اقیانوس آرام ات شاد باد

    🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • عادل دانشی

      آبان 4, 1402

      درود جناب استاد خراسانی
      سپاس از حسن نظر همیشگی تان بر شعر این شاگرد حقیر
      التماس دعا
      پاینده باشید ❤️🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا