🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر نداری

(ثبت: 6401) مرداد 14, 1397 

خبر نداری…

تورا به گیسوی پاک باران  و شور و هیجان بی قراران

به غنچه های شکوفه زاران و لحظه های فراق یاران

به اشک لیلی به آه مجنون و عشق فرهاد پاک و بی چون

به عاشقان همیشه دلخون و حسُ خوب امیدواران

چرا زحالم خبرنداری چرا به کویم گذر نداری

چرا به رویم نظر نداری که گشته چشمانم اشکباران

شراب چشمت نموده مستم که در خماری همیشه هستم

و تا نیفتم بگیر دستم ترا به احساس نوبهاران…..