🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسته دل

(ثبت: 256851) اسفند 21, 1401 

 

هر چند که خسته ای و از پا ماندی
در راه ِرسیدن به حرم جا ماندی

برخیز که روی جاده ها خاک گرفت
از چشمه ننوشیدی و درجا ماندی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1401

    سلام و درود

    الهی کسی در راه نماند

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌♥️🌱

  2. عظیمه ایرانپور

    اسفند 21, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا