🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خطِ بریل

(ثبت: 215460) مهر 7, 1398 

هم از چپ به راست
هم از راست به چپ
برایت نوشتم؛
دوستت دارم
تو با انگشتانت میخوانی مرا
-من-
با بند بند وجودم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. هم از چپ به راست
    هم از راست به چپ
    برایت نوشتم؛
    دوستت دارم
    تو با انگشتانت
    می خوانی مرا
    تو را
    – من –
    با بند بند وجودم…🙏🙏🙏🙏

    • درود بر شما
      از لطف بی دریغتان بسیار سپاسگزارم
      مانا باشید
      در پناه حق
      🌹🌹

  2. با بند بند وجودم…

    با تمامی احساس درونی تو را می خوانم …

    نجوای عشق ….

    سپاس

    🌈🌈🌸🌸🌈🌈

    • درود بر شما
      از نگاه لطف آمیزتان بسیار تشکر می کنم
      در پناه حق

  3. طارق خراسانی

    مهر 7, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  4. آفرین بر شما
    زنده باشید

    • درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا