🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود خوری!

(ثبت: 219016) آذر 17, 1398 

اشتهایم را
سپرده ام
به نسیمِ غم های درخت نارنج!
چون
بوی من می دهد
چون گیسوانِ درازت
مثل پیچک
در نگاهم خودی تر نمی شود
چون لب هایم
عقیم شده از رفتنت
و گرفته اند پنجه ی سکوت
در هیاهوی جوانی ام
و جنین، غم هایم را
به دوش قناری های خانه ام
می کِشد!
کجایی؟
نگاه نمک دارت کجاست؟
دستانت کجاست
که هنوز دستانم
در چنگِ انارهای نارست
گرفتار است…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 17, 1398

    چون لب هایم
    عقیم شده از رفتنت

    یک عاشقانه ، معمولا یک یا دو اوج دارد که تمام توان احساس نویسنده در آن نمایان می شود.

    این دو خط که جدا کردم ، حرف دل نویسنده بود و بی مرز و بی حدود به دل نشست.
    زیبا بود نیز…
    درود بر شما

    • درود بر شما
      سپاسگزار دل مهربان و دریایی ات هستم
      خوشحالم و ممنونم عمیق می خوانید همیشه
      همراهی ات عزیز و ارزشمند است
      در پناه حق

  2. مهتاب ایزدسرشت

    آذر 17, 1398

    سلام
    عالی وبی نظیربود
    خودخوری…. 👏🙏

    • درود بر شما
      ممنون نگاه پر مهرتان هستم بانو
      زنده باشید
      در پناه حق شاد باشید

  3. مينا امينی

    آذر 17, 1398

    درود
    مانا باشید به مهر 💐🙏

    • درود بر شما بانو
      از حضور ارزشمندتون بسیار بسیار سپاسگزارم
      پایدار و سربلند باشید
      در پناه حق

  4. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای محمدرضا نعمت پور
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  5. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای نعمت پور
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا