🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش به احوال ساكنين سكوت…

(ثبت: 443) دی 6, 1394 
خوش به احوال ساكنين سكوت…

 

گاهگاهى كه سخت دلتنگم
از غمِ دردهاى ناپيدا
مى خرم چند شاخه ى گل سرخ
مى شتابم به ديدنِ بابا

خانه ى دنج و ساده اى دارد
بين همسايه هاى بى آزار
سايه ى بيدِ پير و زيباييست
بر سرِ لحظه هاى هر ديدار

مى نشينم كنار سادگى اش
مثل آن روزهاى آبىِ دور….
روزهايى كه نرم مى روييد
در وجودم جوانه هاى غرور…

مهد آرامش است اين وادى
مردمان فارغ از غمِ نانند…
خوابهاشان تهى ست از كابوس
هرچه دانستنيست، مى دانند…

سنگهايى نشسته بر تنِ خاك
نامهايى خزيده در دلِ سنگ…
قصه هايى پر از غمِ پايان
شعرهايى پر از نهيبِ درنگ…

روى سنگى سپيد، مى مانَد
ردّ ِ مرطوب حرفهاى دلم
حس خوبيست اينكه بابا هم
سر تكان مى دهد براى دلم…

چادرم دست مى كشد بر باد
مى نوازد مرا طنينِ سكوت…
زيرِ لب مى سرايم آهسته:
خوش به احوالِ ساكنينِ سكوت…

 

 

 

 

نظرها 12 
  1.  سلام و دور بر شما قابل تقدیر است روان با احساس و صمیمیت خاص    بسیار اثر گذار

     زنده باشی و زندگانی ساز  طیب الله

  2. سلام و دروودهااا خواهر بزرگوارم

    روى سنگى سپيد، مى مانَد
    ردّ ِ مرطوب حرفهاى دلم
    حس خوبيست اينكه بابا هم
    سر تكان مى دهد براى دلم…

    چادرم دست مى كشد بر باد
    مى نوازد مرا طنينِ سكوت…
    زيرِ لب مى سرايم آهسته:
    خوش به احوالِ ساكنينِ سكوت…

  3. مينا امينی

    دی 7, 1394

    مرحبااا

  4. جابر ترمک

    دی 7, 1394

    درود خواهرم 

    شما بی نهایتید در شعر 

    لذت بردم 

  5. سلام بر  بزرگ بانوی بی نظیر شعر ایران خانم آرامش عزیز

    مانند همیشه شعری فاخر و زیبا بود

    جان پدر بزرگوارتون  قرین آرامش الهی و  شاد

    در پناه خدا……………………………………

  6. عسل رادمنش

    دی 7, 1394

    سلام بانو

    بسیار زیبا بود….روح پدرتون شاد

  7. سلام غزلبانوی نازنین

    هرچند دلگیر کننده، اما واقعا زیبا بود

    روح پدر بزرگوارتون شاد

  8. با سلامی دوباره

    باز خوانی این اثر فاخر  باعث شد تا با دقت بیشتری به بیت بیت آن نظر  داشته باشم  ، خانم آرامش خدا را شکر می کنم که در عصری زندگی می کنم که  شما بزرگ بانوی سرزمینم  چون خورشید بر آسمان  شعر و ادب می در خشید. ،

    هیچ  منتقد منصف و با سوادی را ندیده ام که خط رد بر اشعار آسمانی شما بکشد و هر آنچه از بزرگان وادی شعر و ادب  ملاحظهکرده ام  تحسین و نکرش واقع بینانه بوده است.

    برقرار باشید

  9. سلام و عرض ارادت

    واقعا زیبا ست عزیزم

    خداوند تمام رفتگان رو بیامرزه

    در پناه حق 

  10. سوگند صفا

    دی 8, 1394

    روحشون شااااااد…

    عجیب دلمو از این عالم فانی شست..دست مریزاد

  11. سلام غزل خانم

    بسیار زیبا ست

  12. Raad

    مهر 15, 1396

    خوش به احوال  ساکنین سکوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا