🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیس از تب شبانه

(ثبت: 2028) تیر 31, 1395 

از دیده رفته ای تو ، بی عذر و بی بهانه
اما  ز دل  نرفتی  ،  عشقت  کشد  زبانه

من بی شکیب و انگار،این دل سرای غمها
اشکم  چه بی قرارست، امشب دراین میانه

اشکی فشانده ام من ، اشکی  زقلب عاشق
برگونه های خیسی ، خیس از تب شبانه !

بر من نظر  کنی  یا، بی اعتنا  گذر ،  با
یک خاطره به یادت ، اشکم  شود  روانه

من  بی قرارم  اما ، در دل امیدم  آنکه
برموج غم تو باشی، ای بهترین، کرانه

ماجد
95/4/31

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    مرداد 1, 1395

    شعری با احساس و عاشقانه …

    درود بر شما …

  2. طارق خراسانی

    مرداد 2, 1395

    سلام و درود بی حد

    مانند همیشه روان و زیبا

    در پناه خدا

  3. مينا امينی

    مرداد 3, 1395

    درودها دوست هنرمند

  4. فاطمه اکرمی

    مرداد 3, 1395

    اشکت به شوق روان باد

    روزت به عشق گل فشان باد

    سلام استاد خوب دل

    شادیتون بی امان

    مهربانترین

    می اموزم زیبا نگاریهایتان بزرگوار

    همیشگی شاعرانه باد لحظه هاتون

    داداش ماجد خوبم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا