🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داشتن

(ثبت: 223321) اسفند 12, 1398 

 

– خستگی –
ندارد تنِ من
تا تو را دارد
دلِ من!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 12, 1398

    سلام و درود

    🍃🍃🍃🌿🍃🍃🍃

    تقدیمی : 🌸

    به همراهم اگر باشی تو جانا
    چرا رنجور گردم ،ای که با ما

    تو با من من شدی من بی تو تنها
    عزیزی ، هان برایم ، ای هویدا

    ولی اله بایبوردی

    12 / 12 / 1398

    🌺🌺🌺🌸🌺🌺🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 16, 1398

      درود بر شما
      ممنونم که به صفحه ی من سر زدید
      و با نگاه گرمتان آراستید
      زنده باشید

  2. امیر جلالی

    اسفند 12, 1398

    کوتاهی زیبا و با معنا خواندم و بسیار سپاسگزارم از شما …
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 16, 1398

      درود بر شما
      ممنونم از حضور و همراهی مؤثرتان
      نفس هایتان شاعرانه
      در پناه حق

  3. اسفند 12, 1398

    زیباست و کوتاه

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 16, 1398

      درود بر شما
      ممنونم از حضور گرمت
      سبز و سربلند باشی
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا