🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داشتنت…

(ثبت: 216070) مهر 20, 1398 

تو را قسم
به گل های سرخ چادرت
در قنوت،
دست هایت را
در امتدادِ گونه هایم
تصور کن!

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 20, 1398

    🌿🌺🌷🌷🌺

  2. درود برشما🌿🌹🌹🌹🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا