🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داشتن

(ثبت: 235076) دی 11, 1399 

 

جای پروانه به دور گردنت
لبان من بود
چی می‌شد؟
بعد یک عمر سرودن
تو را ببینم
ببوسم
بمیرم
چی‌ می‌شد؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما
    قلمتان نویسا
    🌼🍁🌸🌹

    • درود بر شما
      سپاس بیکران بابت حضور وتوجهتون
      لحظه هایتان پر از نور و سرور
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا