🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر راز

(ثبت: 684) بهمن 11, 1394 

راز لب های بسته ات را

به کدامین شعر میتوان سرود

وقتی لبخندی نباشد ؟!

 

چشمان خیست را

با کدام باران میتوان بارید

وقتی ابرها در حصار کوه پریشانند؟!

 

آه

دوباره دشت میزبان شقایق ها خواهد شد

اگر چشمانت

زیبایی ببارند

و گونه هایت سبز شود…

 

دختر راز…

دستان گرمت را آغوشی کن

برای جان خسته ام

که بی تو

نه بارانی هست و

نه لبخندی….

 

ماجد

نظرها 16 
  1. نگار حسن زاده

    بهمن 12, 1394

    درود بر شما جناب ماجد

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

  2. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1394

    با سلام

    بسیار زیبا و دلنشین

    لذت بردم

    در پناه خدا…………………………………………………………………

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 12, 1394

    جناب ماجد گرامی

    خواندم و لذت بردم

    درود بر شما 

  4. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1394

    دختر راز…

    دستان گرمت را آغوشی کن

    برای جان خسته ام

    که بی تو

    نه بارانی هست و

    نه لبخندی….

     

    سلام بر جناب ماجد گرانمهر

    بسیار زیبا و دلنواز سروده اید

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………….

    • حضرت طارق گرانمهر

      ارادتمان به شما مستدمام باد انشاالله

  5. زهره خسروی

    بهمن 12, 1394

    سلام

    بسیار زیباست

    قلم تان مانا

  6. عسل رادمنش

    بهمن 12, 1394

    سلام 

    زیباست

    مانا باشید

  7. سوگند صفا

    بهمن 13, 1394

    سلام
    درود هااااا جناب مصطفوی
    عالی بود…
    برقرار لاشین
    یاحف

  8. دینا پاکزاد

    بهمن 18, 1394

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا