🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درازنشستِ مرگ بر تختِ پروکروسْتِس

(ثبت: 251318) شهریور 26, 1401 
درازنشستِ مرگ بر تختِ پروکروسْتِس

 

این شعر
سرد باشد یا گرم
در شمالِ مِه‌آلود باشد
یا جنوبِ هور
آتش‌پاره‌ای بر جانِ بلوط باشد
یا بر برگِ سیگار
توفیری نمی‌کند وقتی
قهرست لک لک با دارکوب
حالِ زاغ را نمی‌پرسد روباه
وَ صدایِ اُپرایِ جیرجیرک‌ها
نمی‌آید از تخت‌هایِ لُخت!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا