🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد دلتنگی

(ثبت: 1244) فروردین 28, 1395 

درد دلتنگی من را ماه می فهمد فقط

ناله های هر شبم را چاه می فهمد فقط

در درون سینه ام انباری از آه و غم است

حجم این اندوه را آگاه می فهمد فقط

در مسیر بادم و طوفان پریشان می کند

راز این آشفتگی را کاه می فهمد فقط

قصد رفتن می کند هر عابری از قلب من

رد شدن از زندگی را راه می فهمد فقط

مثل یک کشور که افتاده است دست دشمنی

عمق این وابستگی را شاه می فهمد فقط

درد دلتنگی من در این غزل جاری شده

سر این ابیات را همراه می فهمد فقط