🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغگو

(ثبت: 227354) خرداد 13, 1399 

 

مگو که عهد کردم به یاد او نباشم
که پای بند عهدی ، به هیچ رو نباشم

به نیستی گرایم ، چو یار آشنایم
برای من نباشد ، برای او نباشم

سرا و دشت و گلشن ، جهنّم است بر من
اگر به عشق روشن ، در آرزو نباشم

مرا سکوت واهی ، کند به مرگ راهی
دمی که با خیالش به گفتگو نباشم

چو جام خالی از می ، روم ز یاد مستان
شراب خانگی را ، اگر سبو نباشم

اگر چه خود نوشتم ، اسیر سرنوشتم
نمی توانم از دل بهانه جو نباشم

در این دیار وحشت ، که هر طرف فریب است
چگونه می توانم ، دروغگو نباشم؟!

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    خرداد 13, 1399

    سلام و ادب و ارادت جناب عباس خوش عمل استاد بزرگ شعر پاک / همچون همیشه غزلی بسیار عالی سروده اید /💐🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 13, 1399

    سلام و درود
    جناب استاد خوش عمل❤️🙏

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 12, 1399

      سلام و درود
      فرهیخته ی ارجمند!
      نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
      جناب طارق خراسانی،
      بابا طارق عزیز شعر فارسی
      در معرفی شاعران برتر معاصر
      و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
      می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
      سپاس،
      در خدمت تان هستیم در 👇
      http://sherepaak.com/227273/——-

  3. طارق خراسانی

    خرداد 14, 1399

    سلام و درود به بزرگ شاعر زمانه
    شاعر و ادیب گرانقدر
    حضرت استاد خوش عمل کاشانی

    چقودر زیبا سروده اید:
    در این دیار وحشت ، که هر طرف فریب است
    چگونه می توانم ، دروغگو نباشم؟!
    این یک بحث ارزشمند روانشناسی و جانعه شناسی ست
    وقتی در جامعه ای فشار و خفقان و وحشت حاکم شود همین می شود که حضزتعالی بیان داشته اید.

    در پناه خدا شاد زی 🌹🌹🌹

  4. بهروز پژواک

    خرداد 14, 1399

    سلام و درود جناب استاد خوش عمل گرانقدر از شعر استادانه حضرتعالی بسیار لذت بردم پیروز و پاینده باشید

  5. در این دیار وحشت ، که هر طرف فریب است
    چگونه می توانم ، دروغگو نباشم؟!
    سلام بر چیزی بهتر نیافتم از این که بنویسم سلام برحضرت عشق
    استاد دوستی شما با حروف وکلمات همیشه باعث حسودیم شده

    خیلی وقت بود زیارتتون نکرده وچیزی ازشما نخوانده بودم .با دیدن چهره تان حالمان خوش وبا خواندن اشعارتان کارمان بهتر ومالمان بیشتر میشود .مشتاق دیداریم چند لحظه قبل از رفتنمان ازاین دنیا
    ❤️🌹🙏

  6. اکبر رشنو

    فروردین 5, 1400

    سلام و درود
    لطفا مطلب مربوط به تدوین کتاب را در آدرس زیر
    http://sherepaak.com/237416/تدوین-کتاب-شعر-شاعران-بر-تر
    مطالعه نمایید و در این راستا شماره تماس و پیشنهادات خود را به
    شماره 09300343854 تلگرام و آیدی akbarchakad@
    و شماره ی واتساپ 09930966119
    اینجانب ارسال فرمایید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا