🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در آغوش بودنت…

(ثبت: 1152) فروردین 18, 1395 

بابایِ خوبِ قصه کجا منتظر شوم

تا یک نفس دوباره ببویم تن تو را؟

نزدیکتر بیا که در آغوشِ بودنت

بر تن کنم سپیدیِ پیراهنِ تورا

من خسته ام از این همه تن پوشِ عاریه

از دست هایِ شل شده در آستینِ درد

حوًل بخوان و مرا سویِ خود بخوان

از کنج این شقاوتِ جغرافیای زرد

ماهیِ کوچکِ دلِ من منصفانه نیست

در کنجِ سینه به گنداب خو کند

با من نفس بکش که تو را سخت عاشقم

تلخ است قلبِ من که تو را آرزو کند