🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در فضای عشق

(ثبت: 2601) مهر 19, 1395 

«عشق امشب حلقه بر در میزند»
قلب من آهنگ دیگر میزند
لحظه های شوق دیدار حبیب 
دل برای آن همی پر میزند 
در میان یاوران امشب حسین 
در فضای عشق ساغر میزند 
رفع بیعت می کند از همرهان 
وز شهادت حرف آخر میزند 
همره ما میشود فردا شهید 
هرکه دم ز آل پیمبر میزند 
ای حسین ای یکه تاز راه عشق 
در عزایت دل مکرر میزند 
رفتی و با رفتنت دین خدا 
نبض آن تا حشر یکسر میزند.
11/5/1393. مشهد

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مهر 22, 1395

    جناب پژوهنده عزیز

    درود بر شما

  2. مينا امينی

    مهر 24, 1395

    درودها استاد مهربانم

  3. مهر 24, 1395

    درود فراوان

  4. سلام بر استاد گرامی  بسیار زیبا و دلنشین سرودی عالی بید درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا