🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستان تو

(ثبت: 236084) بهمن 26, 1399 

– دستان تو:
(به حضرت پدرم)

من گمان دارم،
دستان تو،،،
از هر قرآن و انجیلی
مقدس تر است!

این را از بوسه‌هایم
–بر دستانت،،‌
باور کن.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 26, 1399

    چقدر صادقانه بود و دلنشین…
    یادش بخیر… پدر
    مردی بود با دنیایی عشق و صلابت و مهربانی
    درود بر شما

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 26, 1399

    🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

  3. کبری محمدی

    بهمن 26, 1399

    درود بر همه پدران عزیز
    و سپاس از شما

    🌺🌹🌺🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا