🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دق‌مرگ

(ثبت: 260401) خرداد 9, 1402 
دق‌مرگ

عشق آزادےِ مشــروطِ غم‌آموزِ جهــان

تحتِ تعلیمِ فراقیم ڪہ مردود شدیم!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. نقد را گر فردِ کُوته‌بین کند
    آینه را لایقِ نفرین کند

    همچنان بر سکوت سکسکه‌‌ها بی اثرند، چرا که بی خبر از هنرند!

    همّت جمع کنند تازه می‌رسند به پیچِ هیچ و تازه می‌فهمند شعر را شاعری نیست و از جاودان‌جایگاهِ دیگری‌ست، چیزی که بعید می‌دانم بنیه‌ای داشته باشند تا نعمتِ آن را درک کنند!

    ابراهیم بودن و اسماعیل به قربانگاه بردن نه کارِ بت تراش که کردارِ بت شکن باشد!

    هر روز به رنگِ مرگ سرگرمِ خودند

    حاسد نفسانِ غافلِ مزه‌ پران